About Me

My photo
JB and MALACCA, JAsin, Malaysia
Friendship+Lurve+Happiness+ambition=ME Aiezack My name is mUhammad Aizat B.MOhd safian.Lahir kt melaka...Bedarah kacukan Melayu,Arabic dan Cina.Meminati hiburan dan teknologi.Extreme kepada bidang It dan Business.EX Diploma In culinary Art@KLMU and resume CBDS at KLMU bach of BUSINESS DEPT ESHIP.my destiny still far away... gembira bersama saya....bersahabat n menjadi teman saya di dalam blog ini.....

Wednesday, September 9, 2009

Renungan Hati Bulan Puasa

Bulan Puasa.......... Bulan yg begitu di nanti oleh kita umat Islam yg beragama. Tp ga tau knpa baru beberapa hari aja aku puasa serasa aku ga yakin klo aku sanggup menjalaninya dg pnuh seperti tahun2 sbelumnya. Bukan karena tak tahan Semoga kawan2 yg baca blog ku ini jga bs pnuh puasanya..
menahn lapar ataupun dahaga, tp ntahlah… Diri ini seakan tak kuat dg godaan yg ad di skitar. Mmg sh tjuan dr puasa itu sendiri adalh mnahan hawa nafsu, ntah itu makanan minuman ataupun hal yg lain.
Nmanya juga kaum hawa, liat yg bening dikit aj udh noleh,he3.. Tp harapanku sh semoga aj tahun ini aku bisa kya tahun kmaren2 yg Alhamdulillah bs Full. Amienn….Semoga kawan2 yg baca blog ku ini jga bs pnuh puasanya..
Makasih bwt yg udah meluangkan waktu untuk mampir.

No comments:

Followers_members.....